Διοικητική Υπηρεσία

Ενημερωθείτε για τα απαραίτητα δικαιολογητικά τα οποία χρειάζονται για αιτήσεις χορήγησης πιστοποιητικών και βεβαιώσεων, δείτε που μπορείτε να τα καταθέσετε και εάν υποστηρίζεται ηλεκτρονική υποβολή:

1. Διορθώσεις Στοιχείων των Ληξιαρχικών Πράξεων

Η διόρθωση στοιχείων των ληξιαρχικών πράξεων γίνεται στο Ληξιαρχείο του τόπου όπου έχει δηλωθεί το γεγονός.

Σύμφωνα με το άρθρο 13 του Ν.344/1976 “περί ληξιαρχικών πράξεων” όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 28 Ν.4674/2020 και αναφορικά με την εγκύκλιο 109/2020:

  • Για την διόρθωση στοιχείων ληξιαρχικών πράξεων απαιτείται τελεσίδικη δικαστική απόφαση
  • Για σφάλματα εκ παραδρομής τα οποία δεν αφορούν τον τόπο, ημέρα, μήνα, έτος και ώρα τέλεσης του γεγονότος, μπορεί να γίνει διόρθωση με άδεια του Εισαγγελέα Πρωτοδικών ή του Ειρηνοδίκη (στο οποίο εδρεύει το Ληξιαρχείο)
  • Για σφάλματα εκ παραδρομής που αφορούν τον τονισμό ή τους γραμματικούς ή φθογγολογικούς κανόνες, η διόρθωση μπορεί να γίνει από τον Ληξίαρχο

Ο Ληξίαρχος είναι αρμόδιος να υποδείξει στον/την ενδιαφερόμενο/νη ποιος τρόπος πρέπει να ακολουθηθεί.

2. Αναγνώριση Τέκνου

Ο πατέρας μπορεί να αναγνωρίσει ως δικό του το τέκνο που γεννήθηκε εκτός γάμου, εφόσον συναινεί σ’ αυτό και η μητέρα και γίνεται με δήλωση ενώπιον συμβολαιογράφου.

Όσον αφορά στον προσδιορισμό του επιθέτου και της δημοτικότητας για τέκνα γεννημένα εκτός γάμου επισημαίνουμε ότι ο προσδιορισμός του επιθέτου και της δημοτικότητάς του δεν γίνεται με το συμβολαιογραφικό έγγραφο της εκούσιας αναγνώρισης, αλλά με κοινή δήλωση των γονέων τους, ενώπιον του ληξιάρχου του τόπου, στον οποίο καταχωρείται η πράξη της εκούσιας αναγνώρισης και είναι κοινή για όλα τα τέκνα του εν λόγω ζευγαριού.

Το οριζόμενο επώνυμο μπορεί να είναι είτε το επώνυμο ενός από τους γονείς είτε συνδυασμός των επωνύμων τους, που όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να περιλαμβάνει περισσότερα από δύο επώνυμα και η οριζόμενη δημοτικότητα μπορεί να είναι είτε η δημοτικότητα του πατέρα είτε της μητέρας τους.

Εάν η εκούσια αναγνώριση δηλωθεί πέραν του ενός (1) μηνός από την σύνταξη της, τότε επιβαρύνεται με πρόστιμο που προβλέπει ο νόμος.

Εάν πρόκειται για εκούσια αναγνώριση Κυοφορούμενου τέκνου, η δήλωση πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός ενός (1) μηνός από τη γέννηση του τέκνου. Σε αντίθετη περίπτωση επιβαρύνεται με πρόστιμο όπως αναφέρεται ανωτέρω.

Εάν μετά τη γέννησης του εκτός γάμου τέκνου, ακολουθήσει γάμος ή σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ των γονέων του, επιπλέον των δικαιολογητικών προσκομίζεται και Ληξιαρχική Πράξη Γάμου ή Συμφώνου Συμβίωσης από τα οποία προκύπτει ο προσδιορισμός του επώνυμου τέκνου.

Απαραίτητα Δικαιολογητικά:

  • Αίτηση του γονέα
  • Συμβολαιογραφικό έγγραφο της εκούσιας αναγνώρισης (πρωτότυπο ή ακριβές αντίγραφο)
  • Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης της μητέρας
  • Ληξιαρχική πράξη γέννησης τέκνου
  • Αστυνομική Ταυτότητα γονέων

3. Ονοματοδοσία Τέκνου

Η δήλωση ονόματος γίνεται από τους δύο γονείς ή από τον ένα γονέα με εξουσιοδότηση του άλλου (στην οποία θα αναφέρεται το όνομα του παιδιού και θεωρημένη νόμιμα για το γνήσιο της υπογραφής) στο Ληξιαρχείο του τόπου γέννησης του παιδιού ή στο Ληξιαρχείο του τόπου κατοικίας των γονέων. Η πρόσδοση κύριου ονόματος είναι αμετάκλητη. Επίσης οι γονείς μπορεί να προβούν σε όλες τις απαραίτητες  ενέργειες και μέσω της πλατφόρμας gov.gr

Απαραίτητα Δικαιολογητικά:

  • Αίτηση (συμπληρώνεται στην Υπηρεσία)
  • Ληξιαρχική πράξη γέννησης του τέκνου
  • Αστυνομικές ταυτότητες ή διαβατήρια των γονέων

4. Δήλωση Θανάτου

Ο Θάνατος δηλώνεται στο Ληξιαρχείο του τόπου θανάτου ή ενταφιασμού, μέσα σε 24 ώρες από το γεγονός.

Υπόχρεοι για τη δήλωση του θανάτου είναι οι πλησιέστεροι συγγενείς, καθένας που παρευρισκόταν στο θάνατο ή το γραφείο κηδειών, αφού προσκομίσουν την έγγραφη πιστοποίηση θανάτου του ιατρού που πιστοποιεί τον θάνατο και την ταυτότητα του θανόντος (η οποία παραδίδεται στο Ληξιαρχείο) ή υπεύθυνη δήλωση απώλεια της.

Ο θάνατος πρέπει να δηλωθεί πριν γίνει η ταφή.

Απαραίτητα Δικαιολογητικά:

  • Αίτηση (συμπληρώνεται στην Υπηρεσία)
  • Ιατρικό πιστοποιητικό θανάτου, νόμιμα θεωρημένο για το γνήσιο της υπογραφής του Ιατρού που βεβαιώνει το θάνατο. Στο πιστοποιητικό πρέπει να αναφέρονται και όλα τα στοιχεία της αστικής κατάστασης του Θανόντος
  • Αστυνομική ταυτότητα του δηλούντος
  • Αστυνομική ταυτότητα του θανόντος ή δήλωση απώλειας υπογεγραμμένη από τον δηλούντα
  • Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης του θανόντα
  • Έγγραφο που να αποδεικνύει τον ΑΜΚΑ και τον ΑΦΜ
  • Ιατροδικαστικό Πιστοποιητικό προς διενέργεια αποτέφρωσης

5. Λύση Σύμφωνου Συμβίωσης

Η δήλωση της λύσης του συμφώνου συμβίωσης γίνεται από έναν εκ των δύο συμβαλλομένων.

Το σύμφωνο συμβίωσης λύνεται (ανεξάρτητα αν πρόκειται για σύμφωνο συμβίωσης που υπάγεται στις διατάξεις του Ν.3719/2008 ή του Ν.4356/2015), σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις του άρθρου 7 του Ν.4356/2015.

Απαραίτητα Δικαιολογητικά:

  • Αίτηση (συμπληρώνεται στην Υπηρεσία)
  • Αστυνομικές Ταυτότητες των συμβαλλομένων

και επιπλέον, αν πρόκειται:

  • για συναινετική λύση, προσκόμιση συμβολαιογραφικού εγγράφου λύσης συμφώνου συμβίωσης.
  • για μονομερή λύση, προσκόμιση συμβολαιογραφικής δήλωσης, εφόσον έχει επιδοθεί προηγουμένως με δικαστικό επιμελητή πρόσκληση για συναινετική λύση στο άλλο μέρος και έχουν παρέλθει τρεις (3) μήνες από την επίδοση.
  • αυτοδικαίως, αν συναφθεί γάμος μεταξύ των μερών, προσκόμιση ληξιαρχικής πράξης γάμου. 

6. Δήλωση Διαζυγίου

Δικαίωμα δήλωσης του διαζυγίου έχουν ο καθένας από τους συζύγους ή τρίτο πρόσωπο με ειδικό συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο.

α) Η λύση γάμου με συμβολαιογραφική πράξη γίνεται μόνο στον ληξιαρχείο που είχε δηλωθεί ο γάμος ,στην περίπτωση που ο γάμος ήταν θρησκευτικός είναι απαραίτητη η προσκόμιση λύσης του θρησκευτικού γάμου από την αρμόδια Μητρόπολη.

β) Η λύση γάμου με Δικαστική απόφαση γίνεται στο ληξιαρχείο που είχε δηλωθεί ο γάμος ή στο ληξιαρχείο που βγήκε η απόφαση λύσης γάμου. Η προθεσμία δήλωσης είναι 30 ημέρες από την ημερομηνία που έγινε αμετάκλητη η δικαστική απόφαση. Μετά την παρέλευση του ενός μήνα, επιβάλλεται πρόστιμο.

Απαραίτητα Δικαιολογητικά:

  • Αίτηση (συμπληρώνεται στην Υπηρεσία)
  • Συμβολαιογραφική συναινετική λύση γάμου
  • Θεωρημένο αντίγραφο αμετάκλητης δικαστικής απόφασης (πρωτότυπο ή επικυρωμένο ακριβές αντίγραφο)
  • Έκθεση επίδοσης ή παραίτηση από ένδικα μέσα
  • Πιστοποιητικό από τη Γραμματεία του Πρωτοδικείου περί μη άσκησης τακτικών ή έκτακτων ένδικων μέσων
  • Διαζευκτήριο (μόνο όταν ο γάμος είναι θρησκευτικός)
  • Αστυνομική ταυτότητα

7. Δήλωση Βάπτισης

Κάθε βάπτιση που γίνεται στα όρια του Δήμου, πρέπει να δηλώνεται στο Ληξιαρχείο της Δημοτικής Ενότητας του Δήμου.

Η δήλωση γίνεται στο Ληξιαρχείο του τόπου Γέννησης ή στον τόπο βάπτισης όπου συντάσσεται έκθεση βάπτισης από τον εκεί Ληξίαρχο, ο οποίος στέλνει τη βάπτιση στον τόπο γέννησης.

Η βάπτιση δηλώνεται και από τους δύο γονείς ώστε να έχει θέση ονοματοδοσίας, με τη βεβαίωση του ιερέα για την τέλεση του μυστηρίου και την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας των δηλούντων γονέων.

Δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο στη δήλωση βάπτισης η οποία γίνεται σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Επίσης οι γονείς μπορεί να προβούν σε όλες τις απαραίτητες  ενέργειες και μέσω της πλατφόρμας gov.gr

Απαραίτητα Δικαιολογητικά:

  • Αίτηση (συμπληρώνεται στην Υπηρεσία)
  • Η δήλωση τέλεσης βάφτισης
  • Πρόσφατη ληξιαρχική πράξη γέννησης τέκνου
  • Αστυνομική ταυτότητα 

8. Δήλωση Γέννησης

Η Δήλωση γίνεται στο Ληξιαρχείο του τόπου γέννησης εντός 10 ημερών από τη γέννηση όπως προβλέπεται από το νόμο.

Μετά το διάστημα των 10 ημερών επιβάλλεται πρόστιμο.

Υπόχρεοι για τη δήλωση γέννησης είναι οι γονείς, ο γιατρός, και οποιοσδήποτε άλλος που παρευρέθηκε στον τοκετό.

Απαραίτητα Δικαιολογητικά:

  • Αίτηση (Συμπληρώνεται στην Υπηρεσία)
  • Δήλωση Γέννησης 
  • Ληξιαρχική Πράξη Γάμου για έγγαμους ή Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης για άγαμη μητέρα
  • Ταυτότητες ή Διαβατήρια Γονέων
  • Ταυτότητα Μαίας από το σύλλογο Μαιευτών
  • Αν πρόκειται για αλλοδαπούς: επίσημη μετάφραση στα Ελληνικά της Ληξιαρχικής Πράξης Γάμου ή του Πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης των γονέων

9. Δήλωση Γάμου

H Δήλωση του γάμου γίνεται στο Ληξιαρχείο του Δήμου του τόπου τέλεσης του γεγονότος. Υπόχρεοι προς δήλωση είναι ο ένας εκ των δυο συζύγων ή τρίτος με συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο.

Ο γάμος πρέπει να δηλωθεί εντός 40 ημερών από την ημερομηνία τέλεσης του. Μετά την παρέλευση αυτής της προθεσμίας επιβάλλεται πρόστιμο.

Στην δήλωση του τελέσαντος τον γάμο, πρέπει να αναγράφεται ο ακριβής τόπος και η ημερομηνία τέλεσης του, οι ακριβείς ημερομηνίες και τόποι γέννησης των συζύγων, οι ιθαγένειες, οι αριθμοί Δημοτολογίου, Α.Φ.Μ., Α.Μ.Κ.Α., οι βαθμοί γάμου καθώς και οι συνταξιοδοτικοί φορείς ασφάλισης και τα επαγγέλματά τους.

Στην περίπτωση δε αλλοδαπών, στην ως άνω δήλωση πρέπει να αναγράφονται ξεχωριστά τα ονόματα και επώνυμά τους, όπως επίσης τα ονόματα και επώνυμα των γονέων τους, που φέρουν την στιγμή που τελέστηκε ο γάμος, με ελληνικούς και σε παρένθεση με λατινικούς χαρακτήρες.

Βαπτιστικά ονόματα αλλοδαπών, που δεν έχουν αναγνωριστεί από την χώρα τους και δεν αναγράφονται στα διαβατήριά τους, δεν πρέπει να προστίθενται ως δεύτερο συνθετικό του ονόματός τους στην δήλωση τέλεσης γάμου.

Το γνήσιο της υπογραφής των θρησκευτικών λειτουργών πρέπει να θεωρείται από τις οικείες τους Εκκλησιαστικές Αρχές.

Απαραίτητα Δικαιολογητικά:

  • Αίτηση (συμπληρώνεται στην Υπηρεσία)
  • Δήλωση του τελέσαντος τον γάμο, η οποία έχει εκδοθεί κατά την τέλεση είτε από τον θρησκευτικό λειτουργό αν πρόκειται για θρησκευτικό γάμο είτε από τον Δήμο αν πρόκειται για πολιτικό γάμο.
  • Δήλωση προσδιορισμού επωνύμου τέκνων, εκτός εάν περιλαμβάνεται στην ανωτέρω δήλωση. 
  • Ταυτότητες ή Διαβατήριο με άδεια παραμονής (για τους αλλοδαπούς). Σε περίπτωση κατόχου ροζ κάρτας (αίτησης πολιτικού ασύλου) χρειάζεται και η βεβαίωση κατάθεσης διαβατηρίου ή οποιουδήποτε άλλου έγκυρου εγγράφου που πιστοποιεί ταυτότητα, από το αστυνομικό τμήμα αλλοδαπών που εξέδωσε την αίτηση ασύλου.

10. Δήλωση Συμφώνου Συμβίωσης

H Δήλωση του Συμφώνου Συμβίωσης γίνεται στο Ληξιαρχείο του Δήμου του τόπου κατοικίας των συμβαλλομένων. Υπόχρεοι προς δήλωση είναι ο ένας εκ των δύο συμβαλλόμενος ή τρίτος με συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο.

Απαραίτητα Δικαιολογητικά:

  • Αίτηση (Συμπληρώνεται στην Υπηρεσία)
  • Συμβολαιογραφικό έγγραφο του Συμφώνου Συμβίωσης
  • Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης για τον καθένα
  • Ταυτότητες ή Διαβατήρια
  • Αποδεικτικά κατοικίας
  • Αν πρόκειται για αλλοδαπούς: επίσημη μετάφραση στα Ελληνικά της Ληξιαρχικής Πράξης Γέννησης ή του Πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης 

Γραφείο Εξυπηρέτησης:

Ληξιαρχείο Δ.Ε Ερμούπολης και Δ.Ε Άνω Σύρου 
Διεύθυνση: Πλατεία Μιαούλη
Τηλέφωνο: 2281361021-61029

Ληξιαρχείο Δ.Ε Ποσειδωνίας 
Διεύθυνση Τσιροπινά Ποσειδωνία
Τηλέφωνο: 2281361418

Για την έκδοση πιστοποιητικών δημοτολογίου και ληξιαρχείου, οι πολίτες μπορούν να εισέρχονται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet.

– Διαθέσιμα Πιστοποιητικά: οικογενειακής κατάστασης, γέννησης, ιθαγένειας,  εντοπιότητας,  πλησιεστέρων (ή εγγυτέρων) συγγενών θανόντων, απόσπασμα ληξιαρχικής πράξης γέννησης/ γάμου/ συμφώνου συμβίωσης/ θανάτου.

https://reg.services.gov.gr/

Σημειώνεται ότι τα αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων είναι διαθέσιμα για άμεση λήψη  [χωρίς τη μεσολάβηση Δήμου ή ΚΕΠ] για γεγονότα που έχουν συμβεί ή μεταβληθεί μετά το 2013. Για τα υπόλοιπα οι πολίτες θα πρέπει να επιλέγουν την υπηρεσία “Αίτηση προς ΚΕΠ/Δήμο”

Αντιστοίχως, διαθέσιμα για άμεση λήψη  [χωρίς τη μεσολάβηση Δήμου ή ΚΕΠ] είναι τα πιστοποιητικά πλησιεστέρων συγγενών τα οποία έχουν ήδη εκδοθεί. Προκειμένου να αιτηθείτε την έκδοση πιστοποιητικού για πρώτη φορά θα πρέπει να επιλέγετε την υπηρεσία “Αίτηση προς ΚΕΠ/Δήμο”.

Οποιαδήποτε άλλα πιστοποιητικά/ληξιαρχικές πράξεις ή ενέργειες δεν είναι διαθέσιμα για άμεση άντληση ή για λήψη μετά από κατάθεση αιτήματος για έκδοσή τους σε δεύτερο χρόνο από τον Δήμο και αποστολή στη “Θυρίδα Πολίτη”, οι πολίτες μπορούν να αναζητούν καταθέτοντας σχετικό αίτημα με email.

Έντυπα αιτήσεων

Τα αιτήματα -εφόσον υποβάλλονται ηλεκτρονικώς- πρέπει να φέρουν ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου μέσω του gov.gr, η οποία είναι νομικά ισοδύναμη με έγγραφο που φέρει το γνήσιο της υπογραφής και μπορείτε είτε να την αποστείλετε ηλεκτρονικά, είτε να την εκτυπώσετε και να την καταθέσετε σε έντυπη μορφή:

Για την ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου συνδεθείτε εδώ:

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/psephiake-bebaiose-eggraphou


ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ

ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

Προσοχή:
Κάθε πολίτης που προσέρχεται αυτοπροσώπως στο Γρ. Δημοτολογίου οφείλει να επιδείξει ταυτοποιητικά στοιχεία (ταυτότητα ή διαβατήριο ή/και άδεια νόμιμης διαμονής στη χώρα).
Δεν χορηγούνται πιστοποιητικά σε πρόσωπα που δεν είναι νομίμως εξουσιοδοτημένα από τους/τις ενήλικες ενδιαφερόμενους/ες. Εξαίρεση αποτελεί, προφανώς, η χορήγηση πιστοποιητικών ανηλίκων στους γονείς/κηδεμόνες αυτών αλλά όχι σε τρίτα πρόσωπα ή σε συγγενείς άλλων τάξεων.

Τα ανωτέρα έντυπα αιτήσεων χορήγησης ή αιτήσεων διαδικασιών, μπορείτε να αποστέλλετε στην εξής δ/νση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

dimotologio@syros-ermoupolis.gr

Αρμόδιο Τμήμα:
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
Γρ. Δημοτολογίου
Διεύθυνση: Πλατεία Μιαούλη
Τηλέφωνο: 22813 61029, 22813 61062


Για την έκδοση βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας συνδεθείτε στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet:

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/dieuthunse-katoikias-kai-epikoinonias/bebaiose-monimes-katoikias

Κατά την υποβολή της αίτησης θα σας ζητηθεί να επισυνάψετε ως αποδεικτικό της μόνιμης κατοικίας σας το αντίγραφο δήλωσης φορολογίας εισοδήματος (έντυπο Ε1 – προσοχή ΟΧΙ το εκκαθαριστικό) του τελευταίου οικονομικού έτους.

Εάν από τον έλεγχο του αποδεικτικού δεν προκύπτει η μόνιμη κατοικία σας θα σας ζητηθεί (μέσω μηνύματος στη “Θυρίδα Πολίτη” να αποστείλετε συμπληρωματικά δικαιολογητικά (πχ. για πρόσωπα που δηλώνουν φιλοξενούμενα θα χρειαστεί, επιπλέον, η αποστολή του Ε1 του φυσικού προσώπου που τα φιλοξενεί).

Σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία, μόνο αν, αιτιολογημένα, η μόνιμη κατοικία δεν μπορεί να αποδειχθεί από το Ε1, οι πολίτες προσκομίζουν κάθε άλλο πρόσφορο αποδεικτικό μέσο (ενδ. πρόσφατο λογαριασμό ΔΕΚΟ [λογαριασμό σταθερής τηλεφωνίας, λογαριασμό ηλεκτροδότησης, λογαριασμό ύδρευσης ή φυσικού αερίου]).

Αρμόδιο Τμήμα:
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
Γρ. Δημοτολογίου
Διεύθυνση: Πλατεία Μιαούλη
Τηλέφωνο: 22813 61029, 22813 61062
email: dimotologio@syros-ermoupolis.gr

Οι πολίτες που ενδιαφέρονται να τελέσουν πολιτικό γάμο, πρέπει πρωτίστως να έχουν αιτηθεί την έκδοση άδειας πολιτικού γάμου από τον Δήμο της μόνιμης κατοικίας τους.

Η διαδικασία παρέχεται και ηλεκτρονικώς (προς το παρόν μόνο σε Έλληνες/Ελληνίδες πολίτες) από την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet, εδώ:

https://www.gov.gr/ipiresies/oikogeneia/gamos-sumbiose/adeia-politikou-gamou

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μεταξύ των δικαιολογητικών που θα ζητηθεί να επισυνάψετε στην Πύλη είναι και η δημοσίευση της γνωστοποίησης του επικείμενου γάμου σε ημερήσια εφημερίδα του τόπου κατοικίας σας. Προκειμένου το περιεχόμενο της γνωστοποίησης να είναι ορθό και να αποφύγετε περιττά έξοδα, σημειώστε ότι, σύμφωνα με το αρ. 1369 του Αστικού Κώδικα, η γνωστοποίηση γάμου που θα δημοσιευτεί στην εφημερίδα του τόπου κατοικίας σας, πρέπει κατ’ ελάχιστον να περιλαμβάνει: όνομα και επώνυμο μελλονύμφων, επάγγελμα,  ονόματα των γονέων τους, τόπο γέννησής τους, όπου κατοικούσαν τελευταία και όπου πρόκειται να τελεστεί ο γάμος.

Οι πολίτες που επιθυμούν να καταθέσουν διά ζώσης ή μέσω email στον Δήμο Σύρου – Ερμούπολης τα αιτήματά τους για έκδοση άδειας πολιτικού γάμου, μπορούν να αντλήσουν τα παρακάτω έντυπα:

Σε περίπτωση που τα ανωτέρω αποσταλούν με email, τα έντυπα αιτήσεων και υπ. δηλώσεων πρέπει να φέρουν ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου μέσω του gov.gr, η οποία είναι νομικά ισοδύναμη με έγγραφο που φέρει το γνήσιο της υπογραφής και μπορείτε είτε να την αποστείλετε ηλεκτρονικά, είτε να την εκτυπώσετε και να την καταθέσετε σε έντυπη μορφή:

Για την ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου συνδεθείτε εδώ:

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/psephiake-bebaiose-eggraphou

­Πολίτες οι οποίοι/ες έχουν ήδη εκδώσει τις άδειες γάμου τους και επιθυμούν να οριστικοποιήσουν την ημερομηνία τέλεσης του γάμου στον Δήμο Σύρου – Ερμούπολης, μπορούν να αντλήσουν τα παρακάτω έντυπα, τα οποία, επίσης θα πρέπει εάν αποσταλούν ηλεκτρονικώς να φέρουν ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου του gov.gr:

Για την οριστικοποίηση της ημερομηνίας τέλεσης θα πρέπει να έχουν αποσταλεί οι πρωτότυπες άδειες γάμου.

Σημειώνεται ότι οι άδειες γάμου έχουν 6μηνη ισχύ.

Πληροφορίες για την τέλεση των πολιτικών γάμων στον Δήμο Σύρου-Ερμούπολης

Αρμόδιο Τμήμα:
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
Γρ. Δημοτολογίου
Διεύθυνση: Πλατεία Μιαούλη
Τηλέφωνο: 22813 61029, 22813 61062
email: dimotologio@syros-ermoupolis.gr

ΕΝΤΥΠΑ

Σε περίπτωση που τα ανωτέρω έντυπα αποσταλούν με email, πρέπει να φέρουν ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου μέσω του gov.gr, η οποία είναι νομικά ισοδύναμη με έγγραφο που φέρει το γνήσιο της υπογραφής και μπορείτε είτε να την αποστείλετε ηλεκτρονικά, είτε να την εκτυπώσετε και να την καταθέσετε σε έντυπη μορφή:

Για την ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου συνδεθείτε εδώ:

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/psephiake-bebaiose-eggraphou

Αρμόδιο Τμήμα:
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης
Γρ. Δημοτολογίου
Διεύθυνση: Πλατεία Μιαούλη
Τηλέφωνο: 22813 61029, 22813 61062
email: dimotologio@syros-ermoupolis.gr

Η απογραφική βεβαίωση χορηγείται σε κάθε ενδιαφερόμενο που τον αφορά ο πληθυσμός της αντίστοιχης Κοινότητας για κάθε νόμιμη χρήση, μετά από έλεγχο ταυτοπροσωπίας του αιτούντος με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου. 

Απαραίτητα Δικαιολογητικά:

  • Αίτηση
  • Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο
  • Εξουσιοδότηση σε περίπτωση τρίτου προσώπου

Γραφείο Έκδοσης

  1. Γραμματεία Κοινότητας Μάννα και Ερμούπολης
    • 2281361054 (Μαραγκού Αμαλία)
  2. Γραμματεία Κοινότητας Άνω Σύρου – Βάρης – Γαλησσά – Πάγου – Ποσειδωνίας –Φοίνικα και Χρουσσών
    •  2281362514 (Ρούσσος Πέτρος)
ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Το Κέντρο Υπηρεσιών και οι διαδικασίες επικαιροποιούνται σταδιακά.